tv-gids week 36/37

Vanaf nu zullen we hier iedere vrijdag een overzicht geven van de leukste Britse comedy die de komende week op tv te zien is. Uiteraard
zijn we hierbij afhankelijk van de informatie van de zenders zelf, dus kom niet bij ons zeuren als er een keer een foutje tussen zit.
Een aantal programma’s hebben we groen gekleurd, dat zijn volgens ons de absolute aanraders!

Vrijdag
21:55 Miranda (Ned 3)
Sitcom over Miranda (goh!) en haar vaak beschamende leven
22:00 Graham Norton show (Comedy Central)
Talkshow gepresenteerd door Graham Norton
22:00 Outnumbered (BBC1)
Sitcom over vermoeide ouders met zeer wijsneuzerige kinderen.
22:30 Would I Lie to You (BBC1)
Panelgame over leugens en rare waarheden over de deelnemers
23:00 QI (BBC2)
Panelgame met Stephen Fry over alles wat ‘Quite Interesting’ is
23:35 John Bishop’s Britain (BBC1)
tv show gepresenteerd door John Bishop

Zaterdag

22:00 Graham Norton show (Comedy Central)
Talkshow gepresenteerd door Graham Norton
22:00 QI XL (BBC2)
langere versie van de QI-uitzending van vrijdag
22:45 Making QI (BBC2)
spreekt voor zich
23:45 nog meer QI (BBC2)

Zondag
23:25 My favorite joke (BBC1)
Programma waarin comedians vertellen over hun favoriete comedy fragmenten
23:55 Outnumbered (BBC1)
Herhaling van de uitzending van vrijdag
00:00 Mock the Week (BBC2)
Herhaling van de uitzending van donderdag
00:10 Bottom (Ned 3)
Sitcom over de twee zieligste en smerigste huisgenoten die je je kunt voorstellen

Maandag
23:00 Shooting Stars (BBC2)
Surrealistische panelgame

Dinsdag
23:00 Never mind the Buzzcocks (BBC2)
panelgame over muziek
23:10 Green Wing (Canvas)
Sitcom over de seksueel gefrustreerde medewerkers van een heel vreemd ziekenhuis

Woensdag
23:00 Have I got News for You (BBC2)
panelgame over het nieuws (herhaling, dus niet meer heel actueel)
23:45 Live at the Apollo (BBC1)
Stand-up vanuit ‘the London Apollo’

Donderdag
23:00 Mock the Week (BBC2)
Panelgame over het nieuws

1 reactie

Opgeslagen onder tv-gids

Een Reactie op “tv-gids week 36/37

  1. w00t! Ontdekte eergisteren deze blog, kreeg van Sylvie (de njivere en beeldschone zwartharige cycloop met de geeky touch) complimenten over mijn comedysmaak en nu word ik ook nog op mijn wenken bediend met een tv-overzicht. Ik liep even over van enthousiasme. Dus heb ik alle posts gelezen en jullie meteen gepromoot op Google+ als een leuke, informatieve, grappige en spannende site. Zo heb ik mijn vooroordeel tegen stand-up bijgesteld (het zijn niet allemaal schreeuwers op een steroïdendieet). Naast thebox.bz een nieuwe bron voor Britse video ontdekt (nu nog een invite please). En weet ik wie de mysterieuze komiek is die de al even mysterieuze Caragata (van wie niet meer bekend is dan haar echte voornaam, haarkleur en liefde voor Tim -Ginger- Minchin) emotionele schade heeft toegebracht. In de toekomst zal ik door deze blog een hapje haggis niet afslaan en nog harder lachen als het regent. Pure winst, thanks ladies, ik kan niet wachten om jullie mijn iPhone te laten zien.

Geef een reactie

